szerző:
Székács Linda
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

Záporoznak a panaszok az oktatási és köznevelési intézményekben használt, elektronikus naplóként funkcionáló KRÉTÁ-ról. A gondokra a fejlesztő cég rendszeresen nem reagál.

Legalább a tanévkezdés óta ismét nem mindenkinek funkcionál megfelelően a KRÉTA és az oviKRÉTA.

A problémákról a 2025/26-os tanévben először szeptember 5-én írtunk, ezek viszont azóta sem oldódtak meg. Kiváltképp az iOS rendszerű okostelefonokat használó szülők azok, akik nem tudnak belépni az alkalmazásba és így nem férnek hozzá többek között a gyerekeik iskolai eredményeihez és házi feladatához.

Többen arról is panaszkodtak, hogy a KRÉTA fejlesztője és működtetője, az EduDev Zrt. ügyfélszolgálata elérhetetlen. A telefont nem veszik fel, az e-mailekre pedig egy automatikus válaszon kívül általában szintén nem reagálnak.

Szerkesztőségünk legutóbb például kedden érdeklődött arról, hogy várható-e a rendszer iOS-re optimalizálása a folyamatos problémák miatt, választ viszont azóta sem kaptunk.

Mindezt annak ellenére, hogy a napló működtetése évi több milliárd forintba kerül.