Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Az új verzió egy "fontos biztonsági javítást" kapott és a beszámolók szerint az egész rendszer helyreállt.
Ahogy azt már többször is jeleztük, a szülői KRÉTA alkalmazás legalább a tavaszi szünet óta nem működött megfelelően. Száznál is több szülő jelezte az Eduline felé, hogy iPhone készülékeken nem tudják elérni gyerekeik elektronikus naplóját: nem látszanak az osztályzatok, a hiányzások, sem az órarend. Bejelentkezéskor csupán egy hibaüzenet fogadja őket.
Szerkesztőségünk megpróbálta felvenni a kapcsolatot a KRÉTA ügyfélszolgálatával az ügyben, de telefonos megkeresésünkre nem érkezett válasz, míg e-mailben egy sablonos, automatikus üzenetet kaptunk, amely megegyezik azzal, amit a panaszos szülőknek is továbbítottak korábban.