Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Jobban teljesítenek a diákok az iskolában, ha tisztában vannak azzal, hogy a kudarc és az újrakezdés teljesen...
Jobban teljesítenek a diákok az iskolában, ha tisztában vannak azzal, hogy a kudarc és az újrakezdés teljesen természetes velejárója a tanulmányaiknak – derül ki egy frissen megjelent francia tanulmányból. Frederique Autin, a University of Poitiers kutatója azt találta, hogy azok a gyerekek, akik nem rettegtek a sikeretelenségtől és a rossz jegyektől, jobban teljesítettek az iskolai teszteken – számolt be a Daily Mail.
A „tigrisanyák” módszere ezért a professzor szerint könnyen a visszájára fordulhat. Ezek a keménykezű szülők ugyanis maximalistát nevelnek a gyerekükből, akik nem hibázhatnak a feladataikban, és mindig mindenben a legjobbnak kell lenniük. A görcsös teljesítménykényszer azonban odáig vezethet, hogy a diákok képtelenek lesznek megbirkózni a tananyaggal.
„A szülőknek és a tanároknak – különösen az első időkben – a diák fejlődésére kellene helyezniük a hangsúlyt, ahelyett, hogy a jegyekben kifejezett tanulmányi eredményeket kérik számon a gyerekektől és egymástól” – véli a francia kutató. A tigrisanyák drasztikus módszereiről itt olvashatsz bővebben.