szerző:
Edupress

A balatonföldvári Brandcamp márkatábor CSR (Corporate Social Responsibility) szekciójában hirdették meg elsőként a Magyar Innovációs Szövetség THE Programjának pályázatát július 3-án, amelynek célja, hogy fiatalok ötleteljenek a műszaki és természettudományok népszerűsítse érdekében kreatív eszközökkel. A Legyen újra COOL a tudomány című pályázatra filmes, online, rendezvény, sajtó és egyéb kreatív eszközök felhasználásával várják a pályamunkákat szeptember 30-áig.

A pályázatot kihirdető THE program célja, hogy a közép- és felsőoktatásban népszerűsítse a műszaki és természettudományokat. A pályázatot öt kategóriában nyújthatják be a fiatalok: TV műsor, rádióműsor, kisfilm, rövidfilm; internet (portál, blog); rendezvények, események; magazinok, sajtó; egyéb kreatív eszközök. 

A pályázatnak tartalmaznia kell a kiválasztott kategóriát, az elérendő cél és konkrét megvalósítás módját fotókkal, esetleg látványtervvel illusztrálva. A pályázatra benyújtott ötlet terjedelme maximum 4 oldal lehet. Elvárás a feladat megoldásának újszerűsége, szokatlansága, a friss, fiatalos látásmód érvényesülése, és az, hogy a feladat megvalósításának technikai kívánalmai ne lépjék túl az általában szokásos technikai feltételeket. Minden 28 éves alatti középiskolás, felsőoktatási hallgató vagy pályakezdő pályázhat ötletével egyénileg vagy csoportban, az első helyezett 300 ezer forint pénzjutalomban részesül, valamint ötletét a THE Program keretében megvalósítják. 

"A Legyen Cool a tudomány című pályázatunkon keresztül is szeretnénk megszólítani a fiatalokat, várjuk az elképesztő és rendhagyó ötleteket, amelyeket a Solart Reklámügynökséggel közösen képernyőre is tervezünk. A pályázati felhívás legfőbb üzenete, hogy legyen trendi tudományos filmeket nézni, magazinokat olvasni, műszaki pályára lépni. Tavaly mindössze tíz fizika tanár végzett országszerte, ezt a tendenciát szeretnénk megfordítani" - mondta Bartók Marcell a THE Program vezetője. A pályázattal kapcsolatos információk: itt olvashatók. 



(www.edupress.hu)