szerző:
Eduline

Nem jött össze a felvételi, vagy nem egészen azt kaptad az egyetemi marketingképzéstől, mint amire számítottál? Esetleg pályamódosítást fontolgatsz, és érdekel az online marketing és az online média működése? Ezt az ösztöndíj-lehetőséget érdemes kihasználni: a Werk Akadémia és az Eduline közös pályázatot indít, a nyertes fél évig tandíjmentesen tanulhat a Werk új képzésén!

A Werk Akadémia 11 éve foglalkozik a képzésein az online média és marketing különböző területeivel, 2017-től pedig egy teljesen új, gyakorlatias képzést indít el, méghozzá velünk, az Eduline-nal.

Az Online marketing és médiamenedzser képzés teljesen más, mint egy egyetemi kurzus: tankönyvszagú példák helyett két féléven át a gyakorlatban ismerheted meg a weboldalak működését, az online média helyetét és a médiapiacot, a legfontosabb webanalitikai szoftvereket, az e-kereskedelmet, de garantáltan sokat hallasz majd a blogolás és a vlogolás műhelytitkairól, a munkáltatói márkaépítésről, betekinthetsz a szerkesztőségi munkába is, és persze - talán ez a legfontosabb - értékes szakmai kapcsolatokat építhets. Még mielőtt részletesebben leírjuk, miért érdemes elvégezni az Eduline szakmai támogatásával induló képzést, mutatunk egy szuper lehetőséget: a Werk és az Eduline közös pályázatot hirdet, a nyertes egy félévig ingyen vehet részt a kurzuson.

Hogyan pályázhatsz?

Küldj nekünk egy egyoldalas bemutatkozást, amelyben leírod, hogy ki vagy, miért szeretnél te lenni a Werk és az Eduline ösztöndíjasa, és miért tanulnál szívesen az online média működéséről, az online marketingről. Légy kreatív, aki ugyanis a legjobb bemutatkozó szöveget írja, tandíjmentesen végezheti el az első félévet!

Hová kell küldened a bemutatkozást?

Az [email protected] címre, az e-mail tárgya ez legyen: "Werk ösztöndíjpályázat".

Meddig pályázhatsz?

Szeptember 10-ig fogadjuk a bemutatkozásokat.

Nyílt nap: 2017. szeptember 4., 18:00. Az eseményről többet megtudhatsz a Facebook-oldalon.  

Médiapiac, webanalitika, social media és a többi

A 80 órás, 16 alkalmas képzésen három - online marketing és médiamenedzser, online médiamenedzser, valamint online marketingmenedzser - szakirány közül választhatnak a résztvevők, akik komplex képet kaphatnak a weboldalak működési környezetéről, a CMS rendszerekről, a magyarországi média helyzetéről, a médiapiac elmúlt tizennyolc évéről és az e-commerce piac történetéről.

Az előadóktól választ kaphatsz például arra a kérdésre, hogyan alakult ki az online médiapiac, hogyan érkezik ma a hírolvasó a tartalomra, hogyan változnak hírfogyasztási szokásaink, mik a jövő trendjei, miért és honnan vásárolnak forgalmat a médiacégek. Egy 10 órás modul teljes egészében a mérés műhelytitkairól szól majd: megismerheted a legfontosabb webanalitikai szoftvereket, mérőeszközöket (Gemius, Prism, Google, Fruitflan), és megtanulhatod ezeket eredményesen használni - akár szerkesztőként, akár e-commerce oldal munkatársaként dolgozol (vagy szeretnél dolgozni).

A kurzuson szó lesz az employer brandingről, vagyis a munkáltatói márkaépítésről és a legfontosabb eszközökről, például a belső PR eszközökről, a CSR megoldásokról, és arról is, milyen a jó álláshirdetés, és miért egyre fontosabb a munkáltatói márka. Külön modul szól majd az e-mail marketing legfontosabb eszközeiről, a hírlevél- és az eDM készítésről, az eredményesség méréséről, és persze kihagyhatatlan téma a social media is: nemcsak elméletben ismerheted meg a social media legfontosabb eszközeit, de éles környezetben is kipróbálhatod, milyen elérést tudsz generálni az egyes csatornákon, például Facebookon, Instagramon, Twitteren, Tumblren, YouTube-on, Google+-on, hogyan tudod mindezt forgalomterelésre használni.

A képzés résztvevői a szerkesztőségi munkába is betekinthetnek: a cél az, hogy az elméleti alapok megismerése után képesek legyenek önálló írások gondozására, különbséget tudjanak tenni a PR cikk, a natív hirdetés és a sajtóközlemény között, megismerjék a klasszikus és az online hírgyártás folyamatát, megtudják, hogyan lehet olyan sajtóközleményt írni, amelyet bármelyik szerkesztőség öt percen belül lehoz. Szó lesz a legfontosabb e-commerce jogi szabályokról, sajtóetikai ismeretekről, esettanulmányokkal, gyakorlati ismeretekkel megfűszerezve.

Két hatékony marketingeszköz használatát is megtanulhatod: megismerheted a legfontosabb adatvizualizációs eszközöket, és ki is próbálhatod azok használatát, infografikakészítési technikákkal és eszközökkel ismerkedhetsz meg, emellett videókészítést tanulhatsz, és megtudhatod, hogyan érdemes menedzselni egy Youtube-csatornát. A képzésről még több infót itt, valamint a Werk Akadémia oldalán találsz.

Diploma mellé, vagy csak magában: ilyen képzéssel is lehetsz sikeres

Miként tanul szépírást egy jogász, hogy még "diákévei" alatt sikeres regényt írjon? Miért dönt egy gyártásvezető a filmes szakma mellett a jogi pálya helyett, hogy aztán egy Oscar-díjas film elkészítésében vegyen részt? A felvételi időszak környékén gyakran felmerül a kérdés, hogy a felsőoktatás helyett, esetleg mellett mennyire hasznosan lehet felkészülni egy-egy pályára, és mit tudnak ehhez hozzátenni azok a magániskolák, amik ilyen spcifikus, gyakorlati tudást ígérnek.