szerző:
Lapszemle

Egy ausztrál kampányban lajhárral akarták eltántorítani a fiatalokat a fűfogyasztástól. Most úgy tűnik, ez egy elég rossz ötlet volt.

 

Az egész úgy kezdődött, hogy készítettek egy kampányfilmet, amiben egy lajhárjelmezes ember játsza a betépett fiatalt. Órán elalszik, miután beadja az érintetlen dolgozatát, a családi vacsoránál zavartan viselkedik, és társaságban nem találja a helyét: a kampány üzenete, hogy „rosszabb vagy betépve”.

Úgy tűnik, hogy kicsit elszámították magukat a szakemberek, amikor egy sokak által kedvelt állattal szerették volna megrémíteni a fiatalokat. Az egyik ötletgazda, Új-Dél-Wales első embere, Mike Baird is elismerte, félrement az üzenet, és félő, ellentétes hatást érnek el vele – írja az Independent.

Az országos prevenciós központban is úgy vélik, hogy ha egy közkedvelt figurát azonosítanak egy droghasználóval, az inkább bátorít a füvezésre, mint elriaszt attól. A kampányban résztvevők most azzal mentegetőznek, hogy magát a filmet egy külső kreatív iroda készítette.

A videót számos paródia követte az elmúlt napokban, és már pólót is gyártanak a Stoner Sloth – azaz betépett lajhár – felirattal.