Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Egy ausztrál kampányban lajhárral akarták eltántorítani a fiatalokat a fűfogyasztástól. Most úgy tűnik, ez egy elég rossz ötlet volt.
Az egész úgy kezdődött, hogy készítettek egy kampányfilmet, amiben egy lajhárjelmezes ember játsza a betépett fiatalt. Órán elalszik, miután beadja az érintetlen dolgozatát, a családi vacsoránál zavartan viselkedik, és társaságban nem találja a helyét: a kampány üzenete, hogy „rosszabb vagy betépve”.
Úgy tűnik, hogy kicsit elszámították magukat a szakemberek, amikor egy sokak által kedvelt állattal szerették volna megrémíteni a fiatalokat. Az egyik ötletgazda, Új-Dél-Wales első embere, Mike Baird is elismerte, félrement az üzenet, és félő, ellentétes hatást érnek el vele – írja az Independent.
Az országos prevenciós központban is úgy vélik, hogy ha egy közkedvelt figurát azonosítanak egy droghasználóval, az inkább bátorít a füvezésre, mint elriaszt attól. A kampányban résztvevők most azzal mentegetőznek, hogy magát a filmet egy külső kreatív iroda készítette.
A videót számos paródia követte az elmúlt napokban, és már pólót is gyártanak a Stoner Sloth – azaz betépett lajhár – felirattal.