Érdekes felmérést végzett az Adobe az amerikai felhasználók körében. Kiderült, milyen fontos szerepe van az emojiknak a beszélgetésekben.
Felmérést végzett az Adobe arról, milyen hangulatjeleket használnak az Egyesült Államokban a felhasználók - szúrta ki a hvg.hu. A felmérésből kiderült, hogy a felhasználók 88 százaléka jobban együttérez valakivel, ha az emojikat használ, 75 százalékuk pedig úgy érzi, jobban kötődik hozzá.
Az is kiderült, hogy az emberek a 🙃, a 🍒 és a 🤠 használatát értik a legkevésbé, ugyanakkor a válaszadók 50 százaléka azt mondta, a hangulatjeleket szándékosan az eredeti jelentésükkel ellentétesen használja.
Az Adobe az érzelmeket kutatva arra jutott, hogy a 😘, a 🥰 és a 😍 szimpatikusabbá tesz valakit, míg a 💩, a 😠 és a 🍆 miatt kevésbé leszünk szimpatikusak.