szerző:
Edupress

Állást kínáló cégek, vállalatok és felsőoktatási intézmények, nyelviskolák is várták a HVG Állásbörze látogatót október 16-17-én. Az érdeklődők nem csupán a képzési, munkáltatói kínálatot, hanem a megnyerő külcsínt is előnyben részesítették. Az Edupress a külső megjelenést értékelve díjazta a rendezvény legötletesebb, legextrémebb, legegységesebb, legharmonikusabb standját, valamint a legötletesebb ajándékot adó kiállítót.


A színes és ötletekben gazdag standok egy szellemiséget, a hagyományokat, vagy éppen a munkahelyi környezetet igyekeztek szemléltetni.

Az Edupress díjazása alapján a kiállítók között a legötletesebbnek a Nestlé és a Magyar Telekom bizonyult. Ez utóbbi egy nyolcfős csocsó-asztalával vonzotta a fiatalokat, a Nestlé standján belül pedig különböző mintázatú tojásokkal illusztrálták az egyes szakterületeket, mellyel nem csupán a vállalati tevékenység sokszínűségét ábrázolták, hanem az egyes területek egyenrangúságát is tükrözték. A Nestlé képviselője elmondta, az eddigi tapasztalatok alapján a HVG Állásbörze idején meghirdetett álláshelyeinek mintegy 90 százalékát annak látogatóiból választotta ki. A cég a tapasztalt szakemberek mellett frissdiplomásokat, gyakornokokat is alkalmaz, és pozitívan értékeli, hogy egyre több felsőoktatási intézmény keresi fel őket tanácsért: milyen ismereteket lenne célszerű beilleszteni a tanrendbe.

Szoros kapcsolatokat ápol az egyetemekkel, főiskolákkal az Audi is, mely kiállított tűzpiros autójával a legextrémebb kiállítója volt az állásbörzének. Az Audi kiállított még egy általa készített motort is, mellyel a jármű- és szerszámgyártás melletti harmadik lényeges tevékenységét jelképezte.

A Legötletesebb ajándékot a HVG Jobline kiállítói adták a látogatóknak, mely enyhe ütésre villogó gömbben végződő toll volt.

Az ÁllásTér Legharmonikusabb standjának díját a Nokia kapta, mely kék és fehér színeivel, kanapéjával nyugalmas nappalit idézett, a KépzésTéren pedig ugyanezt a hatást a Budapesti Corvinus Egyetem érte el a háttérben elhelyezkedő, pergament idéző táblájával, utalva ezzel az intézmény többéves tapasztalatára, hagyományaira.

A legegységesebb kiállítóként a Wywex Kft. érkezett az Állásbörzére, hiszen nem csupán zöld pultokat és hasonló színű emblémákat, prospektusokat hozott magával az eseményre, hanem zöld, a cég nevével ellátott almákat is kínált a látogatóknak. A Manhattan Stúdió Kft. érdemelte ki egységes arculatával az azonos díjat a KépzésTéren. A kék, illetve piros plakátok és díszlet mellett a kifüggesztett zászlók érzékeltették a nemzetközi szellemet. Esetükben fontos megemlíteni, hogy nem csupán hagyományos felkészítő tanfolyamokat tartanak, hanem az idegen nyelvű felvételi elbeszélgetésre is felkészítenek, valamint a német, illetve angol nyelvű önéletrajz és motivációs levél megírásában is segítséget nyújtanak.

Díjazottak:Nestlé Hungaria Kft. - Legötletesebb stand díja
Magyar Telekom Nyrt. - Legötletesebb stand díja
Audi Hungaria Motor Kft. - Legextrémebb stand díja
HVG Jobline - Legötletesebb ajándék díja
Budapesti Corvinus Egyetem - Legharmonikusabb stand díja - KépzésTér
Nokia Komárom Kft. - Legharmonikusabb stand díja - ÁllásTér
Wywex Kft. - Legegységesebb stand díja - ÁllásTér
Manhattan Stúdió Kft. - Legegységesebb stand díja - KépzésTér

(www.edupress.hu)