Nem elég, hogy leadtátok a jelentkezéseteket egyetemre vagy főiskolára, ezt hitelesítenetek is kell. Mutatjuk, hogyan.
A hitelesítést kétféleképpen végezhetitek el: Ügyfélkapun keresztül vagy postai úton.
Ha van Ügyfélkapus regisztrációtok, akkor az E-felvételi felületén található "hitelesítés" funkció használatával a két rendszerbe történő párhuzamos bejelentkezés után a hitelesítés automatikusan megtörténik. A sikeres hitelesítésről az E-felvételi felületén és e-mailben is értesítést kaptok. Arra viszont figyelni kell, hogy a hitelesítéshez ideiglenes regisztráció nem fogadható el.
Ha a hitelesítési határidőig nem rendelkeztek Ügyfélkapuval vagy többszöri próbálkozásra sem simekrül az elektronikus hitelesítés, akkor az idei felvételi eljárásban még lehetőség van az E-felvételi felületről kinyomtatható hitelesítő adatlap segítségével hitelesíteni a jelentkezést. A hitelesítő adatlapot nyomtatás után alá kell írni és azt legkésőbb február 20-ig ajánlott küldeményként postáznia kell az Oktatási Hivatal, 1380 Budapest, Pf. 1190 címre.
A Felvi felhívja a figyelmet arra is, hogy ha már a jelentkezési határidő előtt hitelesítettétek a jelentkezéseteket, viszont február 15-ig még módosítottak az adatokon, újra hitelesítenetek kell azt a fent említett módok valamelyikével.
Egy kis idő lehet...
A beérkezett hitelesítő adatlapok feldolgozása néhány napot vesz igénybe. A feldolgozás eredményéről e-mailben fogtok tájékoztatást kapni. Amennyiben ez néhány napos átfutási idő után sem érkezik meg, illetve a felületen nem látjátok annak eredményét, abban az esetben mindenképpen vegyétek fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.
A 2021-es felvételiről itt találjátok legfrissebb cikkeinket.
Tetszett a cikk? Kövess minket a Facebookon is, és nem fogsz lemaradni a fontos hírekről!
|