Bár az E-felvételi rendszerének automatikusan a magasabb pontszámot kell figyelembe vennie van, hogy valami hiba csúszik a kalkulációba. Mutatjuk, hogy mit tehettek, ha úgy látjátok egy másik kalkulációval jobb pontokat szerezhettek.
Ellenőrizzétek a számítást
Valószínűleg az elmúlt pár hétben mást se csináltatok, de érdemes megbizonyosodni róla, hogy mi a jobb számítási mód a számotokra. Azt is ellenőrizzétek, hogy tényleg minden dokumentumotokat feldolgozta-e a rendszer.
Ha igen, és minden lehetséges módon átszámoltátok a kalkulátorban, és tényleg a kevesebbet érő eredményt tünteti fel a Felvi, akkor azt jelezzétek az ügyfélszolgálatuk felé.
Mit jelenthet, ha azt írja ki a Felvi, hogy a pontszám nem számítható?
Itt érhetitek el a Felvi ügyfélszolgálatát
A felvi.hu tájékoztatása szerint telefonon, online és személyesen is kereshetitek őket.
Telefonon, ha konkrét, jelentkezést érintő kérdésetek van, akkor hétfőtől csütörtökig 8-16:30-ig, pénteken 8-14 óráig hívhatjátok a (06 1) 477-31-31 számot.
E-mailben az [email protected] írhattok, amire az ügyfélszolgálat minden esetben válaszol, viszont arra kérnek benneteket, hogy a gyorsabb ügyintézés érdekében ugyanazt a levelet ne küldjétek el kétszer.
Arra is van lehetőségetek, hogy személyesen menjetek be intézkedni, de ehhez kötelező előzetesen időpontot foglalnotok a (+36-1) 477-3140 telefonszámon vagy az [email protected] e-mail-címen. A személyes ügyintézés munkanapokon 8 és 15 óra (pénteken 8 és 14 óra) között zajlik.