Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
A brit Institute for Fiscal Studies legfrissebb tanulmánya szerint a nyáron született diákok kisebb eséllyel tanulnak...
A brit Institute for Fiscal Studies legfrissebb tanulmánya szerint a nyáron született diákok kisebb eséllyel tanulnak tovább egyetemen, és lényegesen alacsonyabb pontszámokat érnek el az országos felméréseken, mint ősszel született társaik – írja a The Telegraph.
„A nyári születésű diákok közül ráadásul kétszer-háromszor annyian számoltak be arról, hogy nem érnek el sikert az iskolában, és bántják őket osztálytársaik, mint az őszi gyerekek közül” – mondta Ellen Greaves közgazdász. „A kormánynak új oktatási módszereket kellene bevezetnie annak érdekében, hogy senki ne szorongjon az iskolában, hogy jobb eredményeket érjenek el a vizsgákon” – tette hozzá.
A felmérésből az is kiderül, hogy a nyári születésű diákok hátrányát a szülők úgy próbálták enyhíteni, hogy különösen kedvező környezetet teremtettek számukra otthon a tanuláshoz. A kutatást végző intézet azt ígérte, jövőre közzétesznek egy új tanulmányt, amelyből kiderül majd, az iskola hogyan segíthet a hátrányok leküzdésében. Egyre kevesebb brit diák jelentkezik egyetemre és főiskolára – összefoglalónkat itt olvashatod.