szerző:
Eduline

Reklámokat vizsgáltak és próbavásárlásokat tartottak a fogyasztóvédők.

A fogyasztóvédelem szerint a vizsgált 710 esetből 303 alkalommal szolgáltak ki alkohollal 18 év alatti személyt, ami 43 százalékos arány – írja az Index.

A cigi esetében ez az arány 26 százalék volt, annak ellenére, hogy már csak dohányboltban lehet ilyen terméket vásárolni.

Kapcsolódó cikkek

Elhanyagolják a prevenciót a magyar iskolákban

Hagyta inni a diákjait, elítélte a bíróság a tanárt

Az előző felmérésekhez képest 2 százalékkal nagyobb arányban kapnak alkoholt kérdés nélkül a fiatalkorúak, a ciginél a helyzet nem változott.

A hatóság 1055, 18 éven aluliakat célzó reklámot is megvizsgált, ezek közül 23 volt jogsértő - írja a portál.