szerző:
Székács Linda
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

November 15-én a jelentkezési időszak végével egy időre lezárult a felsőoktatási felvételi elektronikus jelentkezési rendszere. Mutatjuk, mikor fértek hozzá ismét a jelentkezéseitekhez és mikre lesz lehetőségetek az ügyintézési időszakban.

Legkésőbb december 14-től lesznek elérhetők az ügyintézési funkciók az E-felvételiben - írja az Oktatási Hivatal.

Ha tehát keresztfélévben felvételiztek, a felvételi tájékoztató szerint ekkortól lesz lehetőségetek többek között

  • feltölteni a jelentkezési határidő után szerzett dokumentumokat,
  • egyszeri alkalommal módosítani a jelentkezési helyek sorrendjét,
  • visszavonni egy, vagy az összes jelentkezést,
  • folyamatosan nyomon követni a benyújtott kérelmek és a feltöltött dokumentumok feldolgozottságát, a feldolgozás eredményét (elutasított dokumentum esetén az elutasítás indokát),
  • ellenőrizni a közhiteles nyilvántartásból átvett információkat és adatokat,
  • jelentkezési helyenként látni az adott időpontban rendelkezésre álló adatok alapján kiszámolt felvételi pontszámot,
  • letölteni a Hivatal által küldött hivatalos értesítéseket, határozatokat, hiánypótló végzéseket.

Mindezeket legkésőbb 2026. január 13-ig tehetitek meg. Azt követően a rendszer ismét lezár, hiszen elkezdődik a pontok számítása és összesítése, a ponthatárokat pedig 2025. január 27-én fogják kihirdetni.