November 15-én a jelentkezési időszak végével egy időre lezárult a felsőoktatási felvételi elektronikus jelentkezési rendszere. Mutatjuk, mikor fértek hozzá ismét a jelentkezéseitekhez és mikre lesz lehetőségetek az ügyintézési időszakban.
Legkésőbb december 14-től lesznek elérhetők az ügyintézési funkciók az E-felvételiben - írja az Oktatási Hivatal.
Ha tehát keresztfélévben felvételiztek, a felvételi tájékoztató szerint ekkortól lesz lehetőségetek többek között
- feltölteni a jelentkezési határidő után szerzett dokumentumokat,
- egyszeri alkalommal módosítani a jelentkezési helyek sorrendjét,
- visszavonni egy, vagy az összes jelentkezést,
- folyamatosan nyomon követni a benyújtott kérelmek és a feltöltött dokumentumok feldolgozottságát, a feldolgozás eredményét (elutasított dokumentum esetén az elutasítás indokát),
- ellenőrizni a közhiteles nyilvántartásból átvett információkat és adatokat,
- jelentkezési helyenként látni az adott időpontban rendelkezésre álló adatok alapján kiszámolt felvételi pontszámot,
- letölteni a Hivatal által küldött hivatalos értesítéseket, határozatokat, hiánypótló végzéseket.
Mindezeket legkésőbb 2026. január 13-ig tehetitek meg. Azt követően a rendszer ismét lezár, hiszen elkezdődik a pontok számítása és összesítése, a ponthatárokat pedig 2025. január 27-én fogják kihirdetni.