szerző:
Eduline

Egy-egy jó weboldallal vagy népszerű divatmárkával már a középiskola alatt sikerült saját erőből megkeresniük az első dollármilliójukat.

Ashley Qualls (24 éves), a Whateverlife.com alapítója

Ashley Qualls 14 évesen, hobbiként kezdte el építeni a saját weboldalát, a Whateverlife-ot, ahol az akkoriban még nagyon népszerű MySpace-re teljesen ingyen tölthettek le dizájn-sablonokat és HTML-tutorialokat a felhasználók. Az oldalt havonta 7 millióan látogatták meg, így Ashley pusztán a hirdetésekből megkereste az első millióját.

Juliette Brindak (25 éves), a Miss O and Friends alapítója

Juliette Brindak 19 éves korára lett milliomos, az általa alapított, kamaszlányoknak szóló oldal, a Miss O and Friends révén. Brindak 10 évesen, a húga kedvéért kezdte rajzolni azokat a figurákat, amelyek meghatározzák az oldal dizájnját. A Miss O and Friends célja, hogy azok a középiskolás lányok, akik közül sokan megtapasztalják a kiközösítést, a megbélyegzést és a csúfolást, megtalálják egymást egy biztonságos, befogadó helyen. Megdöbbentő adatok: ilyen az iskolai erőszak Magyarországon.

Diana Keng (23 éves), a MyWeboo alapítója

Diana Keng 18 évesen elégelte meg, hogy rengeteg időt tölt külön-külön a különböző közösségi oldalakon, és nincs egyetlen felület, ahol minden internetes megjelenését egyszerre kezelhetné, így létrehozta a MyWeboo-t. Azóta két másik, sikeres vállalkozásba is belekezdett, és megtanult programozni is.

Maddie Bradshaw (18 éves), az m3 girl design alapítója

Maddie Bradshaw a húgával és az édesanyjával együtt indított vállalkozást, az m3 girl designt, ahol régi kupakokból készít egyedi ékszereket. Az egyszerű hobbinak látszó időtöltés annyira bejött Maddie-nek, hogy már az első éven 1,6 millió dollárt keresett vele, 2011-ben pedig saját könyvet adott ki, You Can Start a Business, Too! címmel.

Julianne Goldmark és Emily Matson (19 évesek), az Emi Jay alapítói

Julianne Goldmark és Emily Matson nyolcadikos korukban rajongtak Blair Waldorfért és a Pletykafészek című sorozatért, a benne látott hajbavalókat viszont nem engedhették meg maguknak - így elhatározták, hogy saját divatmárkát indítanak. Az ötlet olyan sikeresnek bizonyult, hogy az Emi Jay már 2012-ben 5 millió dollár értékben adott el kiegészítőket.

A harmincat sem töltötték be, de már milliárdosok

Még diplomájuk sincs, de már milliókat keresnek egy jó ötlettel

Öt dúsgazdag híresség, aki még a gimnáziumot sem fejezte be

Milliárdosok iskolája: itt tanult a világ öt leggazdagabb embere

Nyolc dúsgazdag híresség, akinek még érettségije sincs

Milliomos gyerekek: hol tanult Steve Jobs vagy Maradona fia?

Tetszett a cikk? Kövess minket a Facebookon is, és nem fogsz lemaradni a fontos hírekről!