szerző:
Edupress

A Modern Üzleti Tudományok Főiskolája (MÜTF) pályázatot írt ki a Közép-Dunántúli Régió középiskolái 11. évfolyamos diákjai számára A jó reklám - 17 éves szemmel címmel. A háromfős csapatok munkáit a Modern Üzleti Tudományok Főiskoláján november 22-én megrendezett Regionális Felsőoktatási Kommunikációs Workshopon díjazták.

A pályázatot szakmai zsűri bírálta el. Az első három helyezett csapat középiskolái számítástechnikai eszközöket nyertek.
I. helyezett: Kossuth Lajos Közgazdasági és Humán Szakközépiskola csapata, jutalma 100.000 forint.
II. helyezett: Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Szakközép és Szakiskola csapata, jutalma 75.000 forint.
III. helyezett: Kossuth Lajos Közgazdasági és Humán Szakközépiskola csapata lett, 50.000 forint.
Az első hat helyezett csapat tagjai részt vehetnek a Modern Üzleti Tudományok Főiskoláján megszervezett egész napos kommunikációs tréningen. A pályamű műfaja és megjelenési formája szabadon választott volt, a lényeg az volt, hogy a pályázat címének megfeleljen, és valósághűen mutassa be a 17 éves korosztály véleményét. A pályaműből ki kellett derülnie, hogy milyenek a 17 évesek médiahasználati szokásai, honnan szerzik be az őket érintő információkat (mint pl. mobiltelefon, szórakozás, továbbtanulás, stb.), hogyan vélekednek a reklámokról, milyen kritériumoknak kell, hogy megfeleljen egy "jó" reklám, hol találkoznak szívesen reklámokkal, mennyire befolyásolják őket döntéseik meghozatalában a reklámok.
(www.edupress.hu)