Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Még nevezhetnek november 30-ig azok a diákcsapatok, akik egy nemzetközi reklámversenyben szeretnének részt venni. Az Ad Venture páneurópai diákverseny lehetőséget nyújt a részt vevő hallgatóknak, hogy bepillanthassanak a reklámszakma kulisszái mögé. A European Foundation for Commercial Communications Education (EFCCE) tagintézményei mellett bármely más európai intézmény diákjai is nevezhetnek, amennyiben ott folyik üzleti kommunikációs képzés.
A versenyben a diákoknak az intézményükben kialakított "virtuális ügynökség" segítségével egy megadott brief alapján kell kampányt tervezniük. Az idei verseny témája Európa előnyeinek uniós állampolgárok felé irányuló kommunikációja. A munkacím: Közös célok, közös érzések: az Unió kommunikációja állampolgárai felé.Azokban az intézményekben, ahol nincs meg a kellő eszköztár, infrastrukturális háttér a kreatív anyagok elkészítéséhez, csatlakozhatnak valamilyen művészeti, grafikai oktatással foglalkozó iskolával a kampány kialakításában.A szakértői zsűrit ügynökségi vezetők, oktatók és EU-hivatalnokok alkotják. A győztes csapat díját a 2008-as Euro Effie alkalmával kapja meg.A diákcsapatok november 30-ig regisztrálhatnak az interneten, kampányukkal pedig 2008. március 16-ig kell elkészülniük.További infó: www.eacaeducation.eu/student_competition.Forrás: mediainfo.hu (www.edupress.hu)