szerző:
Edupress

Még nevezhetnek november 30-ig azok a diákcsapatok, akik egy nemzetközi reklámversenyben szeretnének részt venni. Az Ad Venture páneurópai diákverseny lehetőséget nyújt a részt vevő hallgatóknak, hogy bepillanthassanak a reklámszakma kulisszái mögé. A European Foundation for Commercial Communications Education (EFCCE) tagintézményei mellett bármely más európai intézmény diákjai is nevezhetnek, amennyiben ott folyik üzleti kommunikációs képzés.

A versenyben a diákoknak az intézményükben kialakított "virtuális ügynökség" segítségével egy megadott brief alapján kell kampányt tervezniük. Az idei verseny témája Európa előnyeinek uniós állampolgárok felé irányuló kommunikációja. A munkacím: Közös célok, közös érzések: az Unió kommunikációja állampolgárai felé.Azokban az intézményekben, ahol nincs meg a kellő eszköztár, infrastrukturális háttér a kreatív anyagok elkészítéséhez, csatlakozhatnak valamilyen művészeti, grafikai oktatással foglalkozó iskolával a kampány kialakításában.A szakértői zsűrit ügynökségi vezetők, oktatók és EU-hivatalnokok alkotják. A győztes csapat díját a 2008-as Euro Effie alkalmával kapja meg.A diákcsapatok november 30-ig regisztrálhatnak az interneten, kampányukkal pedig 2008. március 16-ig kell elkészülniük.További infó: www.eacaeducation.eu/student_competition.Forrás: mediainfo.hu (www.edupress.hu)