szerző:
Edupress

A hazai reklám- és kommunikációs szakma a Magyar Reklámszövetség vezetésével idén október 8. és 12. között rendezte meg a harmadik Reklámhetet, mely a Reklámpapi...Etetés? címet viselte. Az idei szlogen arra utalt, hogy gyakran azt érezheti korunk televíziónézője, hogy gyerekként kezelik, "etetik" őt, tekintet nélkül arra, hogy szeretné-e, szüksége van-e rá.

A Magyar Reklámszövetség szervezésében az idei Reklámhét keretén belül október 11-én a Zsigmond Király Főiskola (ZSKF) látta vendégül a rendezvénysorozat egyik kerekasztal-beszélgetését, amely a Szponzoráció egy multinacionális vállalat gyakorlatában címet viselte, melyen többek között Szabó Gyula, a Magyar Telekom kommunikációs igazgatója és Tóth Gergely, a Heineken Sörgyár Soproni brandjének márkavezetője is részt vett.Osztatlan sikert arattak a Soproni sör fiatalos, humoros reklámfilmjei, melyeket a beszélgetés során közönségkívánatra ismét levetítettek.A délig tartó rendezvény keretében a résztvevők előadásokat hallhattak a szponzoráció múltjáról és jelenéről Hoffman Istvánné professor emeritustól, a szponzoráció aktuális tendenciáiról Kassay Lili, a Business Group ügyvezetője beszélt. A reklámhétnek helyszínt biztosított még a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, ahol a mobil marketingről folyt az előadás. A Reklámhét rendezvényei a Műegyetemen zárultak Budapesten.A Reklámhét ellátogatott még Debrecenbe, Győrbe, Szegedre, Pécsre és Székesfehérvárra, valamint Tatabányára. A rendezvényre idén is több százan voltak kíváncsiak.(<a href='http://www.edupress.hu' target='_blank'>www.edupress.hu</a>)