A médiaszemélyiség tanítani ment, a hallgatók lehet inkább szórakozni.
A Crystal zenekar egykori frontembere igen népszerű médiaszemélyiséggé vált a kereskedelmi televízióknál, több mint 800 ezer Facebook köetője van a műsorvezetővé átalakult zenésznek.
A Corvinus úgy érezte, hogy a sikerei kellő alapot nyújtanak arra, hogy módszereiről és tapasztalatairól beszámoljon a hallgatóságnak, főleg az önmenedzselésre helyezve a hangsúlyt. Az ötlet kiválónak bizonyult, 500-an töltötték meg az egyetem előadóját. (A cikk megjelenése után az egyetem jelezte, hogy nem ők, hanem egy hallgatói szervezet, a Corvinus Business Club hívta meg Kaszát.)
A fókuszban a profi Facebookozás állt, amiről Kasza 10-12 órás munkaként beszélt. Megfogalmazta 10 parancsolatát is - melyet a 444 alaposan jegyzetelt -, mindenki eldöntheti, hogy mennyire értékes tudásra tett szert a facebookozásról, hogy hogyan bánjon több százezer követőjével:
- A trollokat azonnal ki kell rúgni az oldalról, mert káros a többiek hangulatára.
- Szigorúan kell moderálni.
- Mindent el lehet lopni, ami egyszer felkerült a Facebookra. Tőled is minden ötletet, eszközt, tartalmat el fognak lopni. "És ez így rendben van."
- Nyugodtan kirakhatod harmadszor is ugyanazt a tartalmat. Sőt, harmadszorra nagyobbat mehet, mint elsőre.
- Legyen csapatod, alkalmazottaid, moderátoraid, de maradj személyes hangvételű! A lényegi munka nem kiadható.
- Szükségtelen a kommentekre érdemben válaszolgatni, elég egy kacsintós szmájlit betolni reakció gyanánt, hogy tovább pörögjön a poszt.
- Mivel minden villámsebességgel elterjed, 3 havonta újítani kell. Vagy formátumban vagy eszközben vagy tartalmilag kell valami meglepőt produkálni.
- Az élő közvetítés tévút, csakúgy mint a fizetett hirdetés a posztokon.
- Kaszánál nincs aprópénz, csak a három hónapos kampány a megrendelhető alapcsomag. A hirdetőknek nézőszámot, elérést garantál.
- Ismerni kel a követőtábor összetételét. Őt inkább a nők követik, ezért posztol akár karácsonyfa alakú muffinról, mint autókról.